אבזור לרכבי אאודי

חברת אאודי הגרמנית, יצרנית רכבי היוקרה, ידועה בחדשנות הטכנולוגית שהיא מקפידה להציג בכל דגמיה. כל נסיעה ברכב של החברה מפנקת בזכות המרחב הפנימי והעיצוב המדויק. אבזור לרכבי אאודי משדרג עוד יותר את חווית הנסיעה והופך אותה למרגשת בכל פעם מחדש.

סוגי אבזור לרכבי אאודי

ישנם סוגי אבזור שונים המתאימים לרכבי אאודי. חברת קלאס איי היא המתקינה הבלעדית בישראל של המותג הגרמני. בין אביזרי הרכב הניתנים להתקנה:

  • מערכות ניווט אונליין.
  • מצלמות חכמות: מצלמות רוורס ומצלמות תיעוד דרך.
  • מערכות מולטימדיה מתקדמות.
  • חיישני חנייה גרפיים.
  • אביזרי תקשורת לשמיעה טובה ונסיעה בטוחה.

אבזור ברמה הגבוהה בי ותר

אבזור הרכב חייב להתבצע תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר ומענה על דרישות הלקוח. המטרה שלנו בחברת קלאס איי היא להתקין את האביזרים המתאימים לכל רכב, לבקשת הלקוח, לאופיו ולסוג הנסיעות שמתבצעות ברכב. לאחר בחינה מקיפה של הצרכים, אנו מציעים את האביזרים המתאימים ביותר עבור האאודי שלכם.

התאמה אישית לכל לקוח

התקנת אבזור לרכבי אאודי מחייבת היכרות מעמיקה עם רכבי החברה. אנו דואגים ליצור התאמה מושלמת בין האבזור הנכון לבין הרכב ומבצעים את ההתקנה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום אשר עוברים על בסיס קבוע הכשרות מקיפות, כל זאת כדי להפוך כל נסיעה לחוויה של ממש.

חברת קלאס איי

חברת קלאס איי הוקמה בשנת 1997 ומאז מקפידה להתעדכן בכל חידושי עולם הרכב. אנו מקפידים על בחירה נכונה של מרכיבים טכנולוגיים ועל התקנה מדויקת המתאימה בדיוק למפרט של כל כלי הרכב במטרה שלנו היא להפוך כל נסיעה לחוויה.
מזמינים אתכם ליצור קשר ולעקוב אחרינו ברשתות החברתיות כדי לראות מה התחדש בתחום.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!